Prigovori - Primjedbe - Pohvale
PRIGOVORI – PRIMJEDBE – POHVALE
Nadamo se da ste zadovoljni uslugama koje dobijate u OBT i da ćete svoje zadovoljstvo izraziti dostavljanjem pismene pohvale za naše osoblje putem pošte, e-maila ili obrasca Ob-1 koji se nalazi u svim org. jedinicama OBT.
Ako, međutim, niste zadovoljni uslugama koje ste u OBT primili od ljekara, medicinske sestre/tehničara ili drugog člana osoblja, ili želite da se žalite po bilo kojem drugom osnovu, molimo Vas da nas o tome izvijestite što prije – najbolje tokom istog dana.
Kako podnijeti prigovor, primjedbu ili pohvalu u OBT
Ukratko o mogućim načinima podnošenja prigovora / žalbe:
- USMENI PRIGOVOR / ŽALBA – molimo da svako Vaše nezadovoljstvo pokušate riješiti usmenim putem kroz razgovor sa uposlenicima ili odgovornim osobama OBT.
- ZVANIČNI PRIGOVOR – ako želite da Vaš prigovor razmatra Komisija za prigovore pacijenata OBT i da dobijete odluku direktora OBT po vašem prigovoru, možete podnijeti zvaničan, potpisan prigovor sa svim kontakt detaljima i pojedinostima na koje se žalite, na Protokol Opće bolnice Tešanj na obrascu Ob-2 (Obrazac za podnošenje prigovora / Ob-2).
- PISANJE PRIMJEDBE – na našoj Web stranici ili na centralnom prijemu Opće bolnice Tešanj nalaze se obrasci Ob-1 (Obrazac za pohvale ili primjedbe / Ob-1) na koje možete napisati svoju pohvalu ili primjedbu a popunjeni obrazac će te predati na centralnom prijemu, ubaciti u namjenski sandučić za pohvale i primjedbe koji se nalazi u svim organizacionim jedinicama Opće bolnice Tešanj ili isti dostaviti na Protokol Opće bolnice Tešanj.
Napominjemo da će Vašu primjedbu razmotriti odgovorna lica org. jedinice Opće bolnice, ali istu neće tretirati Komisija za prigovore pacijenata i po njoj nećete dobiti odluku direktora Opće bolnice Tešanj.
- PISANJE ŽALBE PUTEM E-MAILA – Vašu žalbu možete dostaviti i putem e-maila direktoru OBT. Odgovorna lica će pokušati riješiti Vašu žalbu na nivou organizacione jedinice na koju se ista odnosi, ali Vašu žalbu neće tretirati Komisija za prigovore pacijenata i po njoj nećete dobiti odluku direktora Opće bolnice Tešanj već će vam putem e-maila biti dostavljena informacija o postupanju i poduzetim radnjama po vašoj žalbi (e-mail adresa: bolnicatesanj@bih.net.ba i info@bolnicatesanj.ba).
Komisija za prigovore pacijenata
u Općoj bolnici Tešanj
Za potrebe obezbjeđenja primjene i praćenja poštivanja prava pacijenata u Općoj bolnici Tešanj, u skladu sa sa odredbama Zakona o pravima, obavezama i odgovornostima pacijenata („Službene novine Federacije BiH“, broj 40/10), imenovana je Komisija za prigovore pacijenata u sastavu:
- Mujaković Mehmed, dipl.pravnik .........................................................predsjednik komisije
- Doc.dr.med.sci. Enes Hodžić, spec.opć.hir./subspec.vask.hir..............član komisije
- Kantić Amela, dipl.med.sestra/tehničar.................................................član komisije
Kontakt telefon je: 032 / 650 622
IZNESITE SVOJE MIŠLJENJE I POMOZITE NAM DA POBOLJŠAMO NAŠ RAD
NAŠ CILJ JE:
- poboljšati kvalitet naših usluga
- bilo koji problem riješiti brzo i djelotvorno
- imati zadovoljnog pacijenta
Informativni letak za pacijente možete pogledati OVDJE.